L.A - Hilton Hotel

Hej :) Nu sitter jag på hotellrummet igen. Vi fick låna en sån där kontaktgrej av receptionen, så nu kan vi ladda datan osv... bra! ;)

Vi åt på ett hamburgerställa förrut, helt okej faktiskt. Sedan åkte vi upp på hotellets tak och badade i swimmingpoolen och jaccuzin :) Sjukt fin utsikt där uppe, och väldigt exklusivt! ;) Efter det bastade vi och duschade och så, och nu sitter jag här. Klockan är inte alls mycket, men jag är redan väldigt trött. Imorgon blir det förmodligen Hollywood eller Beverly Hills, vi får se! :)

Nu börjar jag verkligen känna av hemlängtan. Eller det är inte så att jag längtar hem till mitt hus, men jag längtar så efter min Robert<3 :( Det är så jobbigt att vi inte ens kan snacka med varandra. Jag saknar honom så jävla mycket! Det känns som att jag skulle kunna göra vad som helst för att få se honom. Jag vill inte somna ensam varje kväll med en klängande Emil på mig mitt i natten. Han tror att jag är Lisa! Jag vill ha min Robert NU♥

Här får ni några härliga bilder från taket på Hilton! :) Ni får ha det så bra, pusspuss<3











Mamma är inte så bra på at ta kort, haha.


Kommentarer
Postat av: MICHA

Hej Hjärtat !

vad fina bilder du har ! :)

Jag bara undrar om du fortforande har behov av en design eller header , för isf kan jag göra din design så snart som möjligt om du vill ! :D

Kramar !

2009-12-27 @ 05:46:02
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: robert

I want you back <3

2009-12-27 @ 10:25:39
Postat av: rebecka andersson

jävla fuskis! :( Byt plats med mig!! <3

2009-12-27 @ 16:17:15
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0