18 December

Detta är förmodligen sista gången jag bloggar från Sverige på drygt 3 veckor. Planet till London (Vi mellanlandar där) går om 6 timmar, men vi åker till flygplatsen om ca 4, så jag måste skynda mig lite och duscha, packa handbagage osv... :)

Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna blogga från varje stad, förmodligen har alla hotell trådlöst bredband, men jag är inte säker. Får hoppas på det iallafall! :)

Men om jag av någon anledning inte bloggar så mycket, så vill jag önska er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥

Nu får ni ha det så bra hemma i kaaaaaaalla Sverige! Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: linda

sv; ingen orsak!

ha en bra dag!

kram

2009-12-18 @ 11:54:37
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: malin

saknar dig redan din bajs :(

2009-12-18 @ 12:38:29
Postat av: roobie

saknar dig redan <3

2009-12-18 @ 17:55:06
Postat av: rebecka andersson

saknar ju dig redan din pajas! <3

2009-12-18 @ 19:18:55
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0