17 December

Godmorgon! :)

Nu ska jag alldeles strax borsta tänderna och så, sedan gå till bussen och åka till skolan. Osminkad, fett hår, myskläder. Jag ska ju ändå bara gå på en lektion idag så vad är poängen med att göra i ordning sig i timmar :P
Jag går hem... kvart i 11 idag! Skönt. Dock får jag dåligt samvete för att jag skippar matte och spanskan, men det är det värt! För jag ska hem och slappa, och packa det sista! Åker ju faktiskt imorgon :) Tiden har gått så fort! Och nu går min buss om 10 minuter ser jag, vi säger så! Ha en härlig dag, puss!


Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: tack! :) lycka till i veckansblogg tävling ;)

2009-12-17 @ 11:25:37
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0