16 December

HejsanHejsan mina söta läsare ♥

Det går bra nu kompis det går bra nu, jag mår bra nu. Haha, skoja. Fast det stämmer iofs.
Jag och min kärlek har rett ut saker och ting idag, och det är riktigt mys nu! :) Älskar honom, och det vet han<3

Skolan idag var (Y) bra! :D Vi bowlade efter skolan, och jag ägde alla tjejerna i mitt "lag"! :D
Efter bowlingen åkte jag hem, och lagade mat till älsklingen som senare kom och så<3

Jag är med i "Veckans blogg"! Himla kul :) Hjälp mig ta hem vinsten? Det tycker jag ;)

För att rösta på mig: GÅ IN PÅ http://mmichelleaalfredsson.blogg.se
Där i ett inlägg ser ni min blogg, som har numret 1. Kommentera sedan inlägget och skriv att ni tycker jag ska vinna, glöm inte att skriva mitt nummer, 1. :)

Jag tackar och bockar om ni röstar på mig, pusssisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0