Depressionsfredag

Ja, det är det definitivt. Och jag orkade inte skriva igår, hade glömt kameran hos Robert med. Men inget speciellt hände igår tror jag.. jag var med Robert, Torre och Philip i stan på rasten.. efter skolan (slutade halv 4) åkte jag hem till Robert. På kvällen var det fiolträff typ. Inget speciellt allt.

Idag hade jag bara två lektioner. Matte och Samhällskunskap. På matten gjorde vi diagnos, och på samhällskunskapen lyssnade vi bara på läraren och disskuterade sedan. Egentligen skulle jag sluta klockan 4, men dansen börjar inte förrän på måndag, skönt!

Efter skolan åkte jag in till stan och gick runt lite på egen hand. Köpte mina efterlängtade lackleggings, (äntligen!).
Sedan tog jag bussen tillbaka till Landvetter gemensamt med Robert.

Nu sitter jag här och känner mig verkligen deprimerad! Alexandra den griiisen är i Cypern. Fusk!´
Malin och Emma är i skåne, och Cissi och Paulina ville inte träffas idag! Och Robert ska på fest. Jag blir deprimerad! Varför ska alla ha roligt utan mig? Blir väl att jag sitter och tjockar mig framför tv;n och datan. Det är riktigt deprimerande, jag vet. Vädret gör inte saken bättre om man säger så!

Känner inte för att lägga in några bilder från gårdagen just nu...
Hejdå sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0