9 Augusti

Jag gör ingenting. Jag äter frukost och kollar på tv, i princip ingenting. Vädret är kasst, och humöret är likaså. Jag funderar, kanske ska kolla på ett avsnitt av "Morden i Midsomer", men ärligt talat känner jag inte för någonting. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Blir väl att jag tjockar mig framför tv;n hela dagen förmodligen. Jag är iallafall ensam hemma till klockan 4. Nått positivt iallafall. Jag känner mig som världens största idiot nu. Allt är bara rubbat och jag vet verkligen inte vad jag vill längre. Jag vet inte om jag har kastat bort det viktigaste i mitt liv, och gjort allt till ett helvete eller om jag har gjort något som är bra för mig. Jag vet ingenting och jag orkar inte längre. Och nu får jag dåligt samvete för en sak till, att jag nästan sitter och tycker synd om mig själv. Hur står man ut? Och jag orkar verkligen inte sitta och deppa genom bloggen, den är ändå ingen som förstår hur det är. Kan man aldrig någonsin bara få höra av någon som bryr sig? Någon som bara frågar hur jag mår. Om någon bara kan respektera mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kaaattti jag bryr mig om dig, å jag saknar dig så skynda dig imon <3

2009-08-10 @ 00:07:43
Postat av: Malin

ta tillbaka robert

2009-08-10 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0