4 Augusti

Idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag blir ett helt år äldre. Hoppas något roligt kommer att hände då. Jag är fortfarande inte säker på om jag vill ha fest, men vi får se hur det blir med det. Jag längtar verkligen tills jag fyller 18 alltså! Två jäkla år kvar.. men guuud vad jag ska leva! :D

Kanske ska berätta lite om denna dag. Jag sov ganska så länge, vilket var väldigt skönt. Dagen tillbringades framför tv;n. Jag mår faktiskt bättre idag, så jag tror inte att jag kommer ha speciellt ont i halsen idag. Förrut hittade jag 5 kr så jag tog moppen ner till Ica och köpte Euroshopper choklad. Billigt och bra! Det förtjänade jag.

Jag har faktiskt kollat på två ganska så bra filmer idag! Det blir mycket filmtittande när man är sjuk... hihi.
Först blev det "Pulse", den var ganska skum, men ändå sevärd. Sedan blev det "Step up 2 the streets". Grym film helt enkelt! Det kittlades i hela kroppen och jag blev så sugen på att komma igång och börja dansa igen.

De två filmerna som jag såg igår men inte kom ihåg namnet på då, kom jag ihåg idag. Det var "Slither" och "The devil's rejects". Båda helt sjuka filmer, men slither var helt klart bättre än den andra.

Nog pratat om filmer! Jag har ont i magen av nervösitet. Ska till sjukhuset imorgon och det blir läskigt... ser verkligen inte fram emot det.

Nu ska jag kolla på "Paris Hilton's my new BFF".

Puss sålänge. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0