29 Augusti

Igår var jag och Robert på fest i Bergsjön. Väldigt roligt faktiskt. Tog halv 1 bussen hem till honom och sov där eftersom att bussarna inte gick upp till Tahult så sent. :S Menmen, kvällen var iallafall bra. Vi mådde båda typ ganska dåligt hela natten.. var först på morgonen illamåendet gått ner och jag kunde sov utan att vakna. Mamma ringde och väckte oss halv 10 och nu ska hon hämta mig om tjugo minuter för vi ska till Augustifestivalen där Emil och hans band ska spela.

Det får räcka sålänge, lägger in bilder när jag kommer hem för just nu är jag ju inte hemma.. ska förresten ha kalas med släkten idag. Blir trevligt :) Jag är sååå sugen på marängtårtan jag ska baka sedan (A'

Puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: robert

de va gryyyymmmmt roligt!!! :D

2009-08-29 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0