26 Augusti

Idag var jag leeedig från skolan! Så himla skönt alltså!!! :D Jag sov till halv 10, då jag var tvungen att gå ut med hundarna. Sedan åt jag frukost framför sjunde himlen. Senare på dagen tog jag moppen till frisören, och det tog längre tid än planerat där. Jag tror jag var där... nästan 2 h. Men resultatet blev skitbra tycker jag! Helnöjd. :) Det är väldigt mörkbrunt, väldigt uppklippt och nu har jag en lagom lång lugg igen! :P
Efter frisören åkte jag hem, och Pauo kom hem till mig. Vi gjorde oss i ordning och så, och tog sedan bussen in till stan. Där träffade vi Malin som hade varit på statsbiblioteket och pluggat XD.
Vi åt på McDonalds, och träffade Johan och hans kompis. Sedan gick vi vidare till lite olika klädbutiker. Jag letade runt efter "glansiga svarta leggings" men jag hittade inte det någonstans! Jag fick iallafall tag på ett snyggt linne från gina tricot. :)
När Malin och Pauo åkte hem stannade jag kvar en timma och letade runt i ännu fler affärer efter leggings med Johan. Tyvärr hittade jag ingenting... och vi tog bussen hem.

Alltså vet någon vart man kan köpa sådana här? Jag har sett jättemånga som har sånna, men inte hittat dom i en enda affär!


Här kommer lite övriga bilder från idag!

Min gooooooda och nyttiga frukost! :D

Flumm ...¨McDonalds





Malin e sexxxxy!
<3
<3
<3
<3
<3
Johan, i väntan på bussen! :)


SLUT FÖR IDAG! ;) Puss <3


Kommentarer
Postat av: Robert

håret blev grymt bra!

2009-08-26 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0