23 Augusti

Förrut följde jag och mamma min moster till bussen, sedan tog vi en promenad med hundarna till Tahultsbacken. Där på ett ställe finns det en massa björnbär, så vi tog med oss en skål och plockade! :) Men skålen var för liten och bären alldeles för många.. så jag fick fylla fickorna på min vita jacka... och dom är väldigt lila och färgglada just nu! :) Och jag har verkligen förätit mig på björnbär nu känns det som... men det är gott iallafall!



Nu sitter jag framför tv;n och kollar på det sista inspelade avsnittet av "Being Human". Jag skulle kolla en sak i mammis garderob... när jag fick syn på en väldigt önskad sak! Nämligen en systemkamera. Canon EOS 450D. Den ska få komma in i mitt liv på tisdag hoppas jag! :D 8Får låtsas att jag inte vet något om den sålänge) xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0