11 Augusti

Hej glatt folk! :D


Klockan är 21.06 och vi sitter i bilen, på väg till Gränna. Vi åker bredvid Vättern just nu. Är alldeles snart framme tror jag. Idag har vi åkt mycket bil. Först åkte vi till stan, för vi skulle betala USA resan. Resebyrån hade lunchstängt, så vi åkte hem till mormor och morfar på en fika så länge. Mormor hade gjort en jätte god rabarberpaj. Vi lämnade även Ludde och Lillen hos dom, och sedan åkte vi tillbaka till stan igen. Nu är i alla fall resan betalt och flygbiljetterna ligger hemma och väntar på att det ska bli den 18 december. Jag längtar ihjäl mig! Men men.. efter stan åkte vi till Åsa. Vi hämtade Emil från rock lägret som han varit på och lyssnade på deras konsert, sedan åkte vi hem igen. Han skulle typ lämna sina grejer och duscha och så. Sedan åkte vi vidare. Och sedan dess har vi åkt bil hela tiden. Vi har bara tagit korta stopp och ätit på McDonalds. Jag skulle köpa kontantkort på Shell, men det hade dom inte, så nu är jag utan pengar på mobilen. Kortet gick ut idag... så måste verkligen hitta någonstans där jag kan köpa! Just nu åkte vi precis in i Gränna, så vi är snart framme. I natt ska vi inte sova på en camping. Det blir till att sova ute i det vilda. Alternativt en parkering då. I morgon bitti ska vi åka ganska så tidigt, eftersom att vi vill komma fram till Stockholm så fort som möjligt. Jag är lite orolig... det finns så mycket som jag både vill och behöver köpa i staden, men har endast 1400 kr. Jag får helt enkelt vara sparsam dessa dagar!

Hm.. vad kan jag mer skriva... gårdagen var jätterolig. Hände massa kul saker, men det orkar jag inte skriva nu för nu är vi framme!


Ha det gott folk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0