Splash!

Jag åkte ner till centrum och handlade för jag märkte att vi inte hade några ägg hemma, och det behövs när man ska baka rulltårta! Rebecka och Rebecka stod nere vid Ica och delade ut nån broshyr eller något, så dom pratade jag med lite, :P Sedan köpte jag ägg och påskgodis. Väl hemma för att baka gick allt åt helvete. När jag skulle rulla ihop det sa det splash och allt blev till en stor dynghög. Smeten var fortfarande smet, hade tydligen inte haft inne den i ugnen tillräckligt länge så där gick en massa ingredienser till spillo! Det blev papperskorgen direkt för den kakan. Jaja, bättre tur i bakning nästa gång! Det var ju trots allt första gången jag gjorde en rulltårta så då får man lov att misslyckas!

Nu är jag lat! Enligt mina föräldrar ska jag rasta hundarna klockan 7, så jag har 1½ timma på mig att göra något .. jag ska nog slå mig ner och kolla på filmen som jag inte hann se klart igår. Väldigt bra förresten! Så nu ska jag vara onyttig. sängen, film och godis. Man kan inte vara så mycket latare!

Btw, jag hatar BMI tester! Bajs på dom.

Puss (: (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0