Onsdag, 22 April!

Skola idag, rätt så lugna lektioner. På hemkunskapen bakade vi baguetter och åt blåbärspannkaka med glass. Gott, :)
Vi slutade 40 minuter tidigare, så jag åkte till konfirmationen och övade piano en stund. Det gick bra, ångrar att jag slutade ta lektioner! Jag hade varit så gryymm om jag fortsatt. Det var ett val jag gjorde fel i, att sluta. Kanske tar igen det någon gång i framtiden! :D I hope.

På konfan tränade vi på det vi ska göra i kyrkan. jag ska läsa bön, läsa en text och spela teater, sjunga och så med då. Hoppas jag inte blir så nervös som jag var idag då! Men det ska nog gå bra .. :)

Efter konfan åkte jag och Elin hem till Paulina. Det var trevligt att träffa henne. Kändes väldigt konstigt efter allt som hänt och så, men det kommer nog bli bra! Längtar tills på fredag .. :)

Jag och Elin åkte förbi centrum på vägen hem, sedan drog jag hem. Käkade lite och så, och nu lyssnar jag på musik. Just nu spelas "Boys,boys,boys" på min dator, med Lady Gaga. :)

Ska nog göra mig i ordning för natten och så nu .. rätt så trött faktiskt!

Ha det så trevligt alla människor, kyss!

(btw, det pekar på Ester Mosesson konstigt nog!) My parents is goin' to kill me .  :P
Förresten, nu har jag fått reda på vad det är som gör att mammii och pappii hatar Ester Mosesson, det är för att mammii gick där !!! :O:O:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0