Humörsvängningar

Jag är sur, jag är ledsen, jag är glad, jag är lycklig. Det har virvlat runt i mitt huvud hela dagen nu. Är nog inte på så jättebra humör. Lite ont i huvudet och allmänt tjurig pågrund av vissa saker ..

Skolan var oerhört seg, som vanligt. Jag hade ställt väckarklockan på 7.00, men märkligt nog vaknade jag kvart över 6 och kunde inte somna om. Det var starten på den konstiga humörsvängningsdagen..

Efter skolan åkte vi till apoteket, sedan hem. Käkade lite och försökte lära mig lite Ps. Inte det var jag kapabel till. Orkade ju ingenting -.- kommer aldrig förstå mig på photoshop. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. så himla tråkiga människor på msn och ingen som vill vara social. Ibland suger allt verkligen!

Jag längtar till konfalägret i helgen. Vill komma bort och bara kunna nås på telefonen. Åh, gött! Ge mig fredag.... nuuu!

Jag är inte sur på Nicklas längre iallafall, fråga mig inte varför. Han förtjänar inte att inte vara hatad av mig, men snäll som jag är så kan jag inte hata någon några längre perioder. Har redan hatat honom i .. 3 dagar nu, det räcker!

Jag har inget mer att skriva.. min hjärna är lite vrickad idag. Skriv till mig? Jag har tråkigt! Ni kan ju alltid höra av er via sms också, om ni har comviq då såklart! - 0767 13 00 53.

 Någon som vet om det är pedagogisk eftermiddag imorgon förresten? Emil sa det men jag har inte hört något..

Jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0