Dumbommar!

Kul att lärarna på Önneröd har skickat ut mejl till alla föräldrar om att eleverna har planerat att supa på valborg! Vad har dom med ungdomarnas fritid att göra. Och självklart gör detta att mina föräldrar blir om möjligt, ännu mer  överbeskyddande, men, jag har iallafall övertalat mammaa om att sova borta imorgon! :D Så jävla guuuuött!
Fast hon ska komma på besök ner till sjön under kvällen för att se om jag druckit något .. så jäklans äcklig är hon.. menmen, bättre det än att jag måste vara hemma iallafall! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf? skojar du, har dom skickat ut mejl till allas föräldrar? ccccpppp

2009-04-30 @ 16:51:24
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0