:D:D:D:D:D

Min mage gör jätteont, (pågrund av piercingen), men, Jag är glad ändå! :D Fast.. nu vet jag inte vad jag ska göra. Ingen rolig vill vara social på msn och bdb suger getpung. Jag ska nog kolla på en film om jag haft på datan rätt så länge men som jag aldrig orkat kolla på .. "from within" tror jag den heter. Hoppas den är sevärdig! Någon som sett den? :) Jag har förresten uppnått 500 besökare idag, vilket jag tycker är väldigt bra eftersom att jag lade in mätaren för lite mer än en månad sen.. om det fortsätter såhär är jag ju snart lika stor dom blondinbella! xD *ääh, not* Jag tycker inte hon är en bra bloggare. Hon skriver ju bara om sitt himla utseende och alla proffsjobb hon får som kändis. Uschåblä på den unge damen. Nu ska jag kolla på filmen innan jag blir alldeles för borta i huvudet..

Någon som vill leka imorgon förresten? vem som helst.. snälla? Vill bara inte att en hel torsdag ska rinna bort utan att ha gjort något eller träffat någon.. Hör av er! Tror ni har mitt nummer men här har ni det för säkerhets skull: 0767 13 00 53

Pussåkram! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0