1 APRIL

Blivit lurad idag? Jag har iallafall klarat mig. Eller just det, slöjdläraren Fredrik lurade oss om något med kycklingar som disikerats levande i skolan eller nått .. jag uppfattade det inte riktigt .. men jag gick iallafall på det!
Rätt härlig dag idag faktiskt. Började med No, hade sexualkunskap. Sedan var det A-tid. Jag gjorde Kemi provet. Det gick sådär. Svarade på alla frågor förrutom 4 tror jag. Sedan var det teknik. Byggde med lego xD Jag byggde en bil som blev lite grådanskig och halvfärdig. Sen var det lunch. God mat idag :) Har i och för sig varit bra mat hela veckan eftersom att det är bufé vecka. (Förrutom äckel pannkakorna igår.) Men idag var det kyckling bufé. Men, nog pratat om mat! Fast... hela dagen har i och för sig bestått av mat typ.. xD
När vi hade elevens val idag, (hälsa), så skulle vi promenera till Landehofstugan och tillbaka till skolan igen. Jag och Sandra gick och hade trevligt. Mitt i allt, påväg tillbaka till skolan, saktar en gul skåpbil in bakom oss. Sandra skojjar och säger att det är pedofiler. Vi fortsätter gå.. sedan åker bilen sakta bredvid oss och i den sitter massor med polacker. Typ 30 åringar och asäckliga! Dom ler, (pedofilminen) och vinkar som galningar. Sen håller dem på att veva ner rutan men då springer vi som fan! xD Blev fan livrädd. Äckel pedofiler. Trodde inte det fanns sådana i LA. Det värsta är att dem bor i Tahult. Så de håller alltså hus i närheten av mig. ÄCKLAR!
När vi kom tillbaka till skolan hade vi en halvtimmes rast, så den tillbringade vi i solen. Tvättade av oss sminket och stekte. :) Det har varit så otroligt varmt idag! Hoppas vädret fortsätter att vara så underbart..
Sista lektionen var hemkunskap. Jag gjorde en läsa som skulle varit inlämnad idag, och sedan bakade några rulltårta. Jag vispade grädde med Ullis och skärde persiko klyftor. Det blev jättegott! :) Efter hemkunskapen skulle jag ha utvecklingssamtal. Det var helt okej faktiskt. Jag var inte nervös som jag varit tidigare. Allt var bra och jag fick inget skäll. :)
Efter samtalet tog jag moppen till konfan. Vi snackade om påsken lite och kollade på en apäcklig film om när Jesus torterades och korsfästes. Så jäkla äcklig och hemsk. Efter konfan tog jag moppen hem, i sällskap med Olivia.
När jag kom hem satte jag på radion och då spelades Baby goodbye, låten vi ska dansa till på uppvisningen, så jag började självklart träna lite. Sedan var jag sötsugen, så jag gjorde coccosbollar. Nyttigt, jag vet! Men när de väl var klara var jag inte hungrig längre, eftersom att jag fick i mig en del under själva bakandet. Så, nu sitter jag här, funderar på att gå upp på mitt rum och stretcha lite. Känns som att det skulle behövas. Ett par situps skulle även sitta fint på min svullo mage! =)

Ha det gött! Och tänk på att det fortfarande är 1 April..

Ah just det fan, man får ju inte ladda ner längre! Det är ju totalförbjudet från och med idag. Bajs alltså! Film är mitt liv.

PUSS!m<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0