07-04-09 och 08-04-09

Jag tog bussen till Björröd, där jag skulle träffa Philip :). Han gjorde en jättebra vägbeskrivning om vart jag skulle trycka för att gå av bussen, ändå hamnade jag en hållplats fel, xD Klantig som man är! Menmen, hittade honom tillslut och vi gick hem till honom och hade kul. :P

På kvällen gick det inga bussar tillbaka till Mölnlycke, så jag fick gå hela vägen från Björröd till LA centrum xD Hade lite lagom ont i fötterna ..

På kvällen träffade jag Nicklas, som jag även sov över hos eftersom att jag inte orkade åka hem.

Rätt så trevlig dag/kväll med er. Tack :) <4

Nu ska jag städa mitt rum, plocka iordning alla smycken och sminket och allt.. ser verkligen fram emot en sleten dag! Men det blir nog helt okej med lite musik och så får jag väl fresta mig själv med en film efteråt eller nått.

Ha en trevlig onsdag! Chingeling! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0