Stresssssad!!

Hellooo :)
Just nu är jag hemma :) Hade glömt fiolen hemma, och vi skulle ha luciaträning idag.. så jag tog bussen hem och nu är jag här. Jag snart ner till skolan igen :( Har matte klockan 12. fyyyfaan vad jag hatar skolan nu eller ;O Så jävla stressigt och jag kommer gå i i VÄGGEN. Puss på Wille iallafall som ligger i mitt knä och precis har somnat <3 Efter skolan (och luciaträningen då) blir det att åka hem och laga middag, eftersom att måndagar är min matlagningsdag. Ikväll ska jag till Liseberg. Ska bli trevligt =) Förrutom allt det så ska jag plugga som en griiiiiiis. Har både matte och engelska till imorgon. USCH PÅ SKOLAN. Fan ta dig som uppfann helvetet! Men det ska bli gött att börja gymnasiet :) Har bestämt mig för Barn o Fritid på Hulebäck :) Hoppas jag kommer in bara, fan har sänkt mig till G i engelskan. USCH på dig Malin! Men nu ska jag dra. Får försöka hinna skriva lite mer när jag kommer hem ikväll. Hoppas ni inte har det lika jobbigt som jag har det just nu iallafall..
PUSSSSSHHH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0