Nyttiga tisdagen

Hejsan! :D
Min dag har varit värsta lugn! Apgött (: Jag åkte buss till skolan och började 8.15 med So, vi hade vikarie (:. Efter det hade jag luciaträning, och smart som man är hade jag glömt fiolen hemma! Så jag fick låna Sandras busskort och åka hem igen för att hämta den. Emil var "sjuk" idag, och jag tyckte så synd om honom så gjorde smoothie. Gullig syster han har va? ;) Sen tog jag moppen tillbaka till skolan och spelade. Det gick inte alls bra idag, kan ha berott på att jag inte övat iofs. Efter en massa tråkiga lektioner hade vi diagnostest i matten! :D Jag hade 21,5 av 22. Duktigt eller hur =)
Efter skolan skulle jag handla, men barnslig som man är så åkte jag tillbaka till affären och handlade efter fiolträningen istället. Ni vill inte veta varför! Iallafall.. sen åkte jag hem och nu är jag här =) och jag är onyttig!!! Ska dricka smoothie nu och kolla på Harry Potter som jag hittade på datorn, och den är på Svenska!!! Gaah.., trist! aja, ska ge den en chans iallafall. Ha det gött (Y) Puuussshh <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hittade du ringen ? =)

2008-12-02 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0