Sjuuuuk ;/

Jag har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna.. så har inte hunnit skriva något. Jag ska vara kortfattad nu och sammanfatta de senaste dagarna. Just nu har jag feber och ont i halsen och vääldigt ont i huvudet, (borde inte sitta med datorn då, vet! men kommer ha mycket att skriva imorgon isåfall.)
I måndags var jag med Christofer <3 Han träffade mina föräldrar och de gillar honom! (Y) Bra första intryck ;)
På kvällen åkte vi till Christofers kompisar i Mölnlycke och kollade på film. Trevligt :)
I tisdags handlade jag, Emil och pappa de sista julklapparna. Jag köpte en väska till mamma och elvisp till pappa :P
På kvällen slappade vi.. åt på kinarestaurang och sedan hyrde vi film. "Barnhemmet". Inte den bästa filmen men den var helt okej! :)
Igår, (Julafton) åkte vi till mormor och morfar. Min moster var där med. Vi käkade och hade trevligt. Öppnade julklappar och sådant. Det var kul :)
Idag är jag sjuk, men Elin kommer hit snart ändå. Kommer smitta ner henne mohaha.
Vi ska åka och shoppa imorgon. Hoppas det inte är så mycket folk och hoppas att jag blir frisk! Christofer har smittat mig -.- <3.
Ha det bra allesammans. PUSSSSHH


Kommentarer
Postat av: Elin

DU HAR INTE SMITTAT NER MEJ!! (Y):P

2008-12-26 @ 16:53:25
URL: http://eliinsvarld.blogg.se/
Postat av: Elin

Du har visst smittat ner mej "/

2008-12-27 @ 18:45:59
URL: http://eliinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0