Hemma igen!! (:

erfPolisförhöret är över! Och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Polisen som förhörde mig var faktiskt väldigt snäll och förstående (Y)
Efter det gick jag och mamma på restaurang i stan, det var jättegott. Sedan gick vi och handlade godis och var oerhört onyttiga, och såg på bio. "Låt den rätte komma in" var inte alls så bra som vi förväntat oss, men det är roligt att vi äntligen har fått sett den nu iallafall, hehe. Men den var så fruktansvärt känslokall och jag störde mig på huvudpersonerna hela tiden. Helt iskalla allihopa :O aja.. svenska skräck filmer är la inte så märkvärdiga, de borde satsa på kriminalare istället. Nu är jag lite pumsig. Imorgon är det skola -.-'. Kort dag som tur är,(pedagogisk eftermiddag!)
 ag, Sandra och Elli ska sola solarium efter skolan och jobba på brännan innan Nordic som är på¨fredag :D Ska bli så himlans kul och jag ska inte vara så .. hm.. hur ska man säga.. horrig och player då, det har jag bestämt! Man kände sig så smutsig och rutten förra gången så nu ska jag vara ordentlig. Ha det bäst alla sötsaker .
 
PUUYYSSHH <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0