Depp^¨

Jaja, man ska skriva om sitt liv trots att man har dåliga dagar som man bara vill ska försvinna. Så räkna med mycket klag denna dag.
Efter att ha sovit hos Christofer åkte jag buss till Landvetter. Där träffade jag Johan och jag gjorde honom sällskap inne på pizzerian, fick en dricka på köpet, haha. Sen hyrde jag en film och köpte godis, jag mår rätt dåligt idag så ska vara onyttig och lat och tycka synd om mig själv helt enkelt. Jag har ont överallt, på insidan och utsidan.. och jag överdriver inte för en sekund.
Paulina jag ÄLSKAR dig. Jag ville inte såra dig och du betyder verkligen mycket för mig. Förstå det! Det går att förlåta, om man har viljan. Har du den? Det känns inte som så. </3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0