Aooootch

Denna dagen gick inte riktigt som planerat. Först var jag i skolan och hade lektion, sedan sa Elli att om jag och Sandra skulle vara med på idrotten så var vi tvungna att rengöra piercingen efteråt, så jag hade inget val. Tog moppen hem snabbt på rasten., för att hämta piercing krämen då... och kanske lite för snabbt, eller egentligen så körde jag inte så särskilt snabbt, men det var halt! Ramlade med moppen.. eller aah.. den gled och jag slog typ ihjäl mig. Det var iallafall det läskigaste :O Och så fick jag ont överallt! Moppen klarade sig hyfsat. Skyndade mig hem och deppade, sedan kom mamma och körde mig till skolan igen. Min äckliga mentor fick damp på mig för att jag var försenad till idrottslektion. uuueeehh. Hon blev typ sur för att allt gick fel pågrundav den jävla piercingtvätten. Äcklig är hon. usch. Resten av dagen var väl okej.. pluggat massa matte fastän jag fortfarande inte förstår något. Hoppas att provet på torsdag ger mig G iallafall. Hade engelska snack med Ullis och Malin med, det gick skiiiit! Skulle snacka om tv program. Hade ingenting att säga -.- och min piercing är röd! Lite orolig -.-
Åh. Ge mig en sömntablett och låt mig vakna upp i himlen. <3


Kommentarer
Postat av: Elin

dumma malin !! :P

2008-12-10 @ 19:28:00
URL: http://eliinsvarld.blogg.se/
Postat av: Elin

dumma malin !! :P

2008-12-10 @ 19:28:52
URL: http://eliinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0