<3

Varför vara ledsen när man kan vara glad?
Varför Gråta när man kan skratta?
Varför vara dum när man kan vara snäll?
Varför hata när man kan älska?
Varför ljuga när man kan tala sanning?

Allt har varit upp och ned i ett par dagar tills nu. Jag mår så bra att jag nästan gråter, eller jag gör det, iallafall lite. Jag har det så otroligt bra och jag förstår inte varför jag ska sumpa allt när jag kan vara bra och göra allt bättre?
Jag ångrar ingenting, nej det gör jag verkligen inte. Jag är glad över det! Jag hoppas hoppas hoppas. Jag kan inte påstå att det blir som jag vill, det kommer antagligen inte bli som jag vill, men jag hoppas hoppas hoppas. Och jag önskar önskar önskar. Det är det enda som verkligen betyder något. Hopp och önskan. Ni stöttar mig hur det än blir, det vet jag. Åh, vad jag längtar! Jag vill jag vill jag vill. Säg att min dröm blir till verklighet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, stå ut hjärtat <3

2008-12-16 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0