3 GOOD THINGS ABOUT TODAY :)

Denna dagen har varit bra. Hade först slöjd, (genomgång), sedan idrott (paintball och spökboll) väldigt roligt, och sedan redovisningarna som var kvar i so;n. Efter det var det julpyssel. Gjorde två julkort till mammii och pappii :)
Efter skolan hämtade mammii mig och vi åkte hem och åt. Sedan gjorde jag mig iordning och åkte till centrum. Tahultsbussen var så jäkla sen så missade Rävlanda bussen -.-'. Fick iallafall lite motion när jag skulle gå och möta Christofer :) Vi hade roligt och jag missade t.o.m skjutsen hem :( Mammii blev svinarg. Fick ta bussen och det var Önnerödsbussen, men fjäskade med busschauffören så han körde mig enda till Tahult. Skickligt av mig va? Och schysst som fan av pedofil schauffören. Han frågade vad jag skulle ge honom om han körde mig enda hem, jag ba.. hm.. jag kan stämpla två kuponger istället för en? :D han baa.. neej, det räcker inte. Har du pengar? Jag ba.. neej, det har jag inte.. Han ba; ääh, gå på endå. gratis! Sjuuuk människa, läskig som fan men det var gött att jag slapp gå hem iallafall :) Nu är jag hemma. Väldigt fint väder ute förresten! *not*. Man blir bara depp av det.
Nu har jag käkat och gjort mig iordning. Ska nog sova nu. Godnatt! <3

Alltså,. 3 bra saker som gjorde denna dag värd!
1. Christofer
2. VG i Engelska
3. Busschauffören

:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0