Yesterday's shopping

Hello

Jag sitter här och tjockar mig framför tvn och kollar på "Shear Genius". Många gooa tips till mitt sletna, ostylade hår.
Jag ska strax baka kladdkaka, muuums. Väntar även på att älsklingen ska komma. Vi ska ta en goo promenad och sedan sover jag hos honom ikväll.

Igår, var jag och storhandlade mat med mamma inför helgen. Vi var även på Allum och handlade skor, bikini och mamma handlade kläder. Tack för allt mammiii<3
Efter shoppingen blev jag körd till Becka. Det blev mycket prat osv...
På kvällen sprang jag med mamma i Landehof, det gick skit. Mina vader krampade.
Jag bastade och så på kvällen, sedan kom älsklingen. Mys! Vi kollade på "Adam och Eva". Haha! Somnade gott.

Nu ska jag kolla lite på "Christine" och sedan göra kladdkakan. Sen får jag nog klä på mig lite kläder och fixa mig... kan ju inte gå runt med pjamas hela dagen.

Ha en gooo helg, puss.

Detta handlades igår...

 





Kommentarer
Postat av: MALIN

har du haft en fin dag idag? :)

2010-05-14 @ 16:45:01
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Snygga grejer! Ja det ska jag göra, de är urgulliga! <3

2010-05-14 @ 22:09:35
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0