Harry Potter ♥

Jag ska nog önska mig alla på dvd när jag fyller år och ägna en hel dag åt att kolla på alla i rad!
Såg precis på MSN hemsidan att Dödsrelikerna del 1 kommer ut nu i November! Knappt 5 månader kvar ju. Vem vill se den med mig? Jag vill se den med min pojkvän, men han kanske inte är att räkna med. Jag menar, förra filmen ville han se med sin lillebror så, ah :)
Men jag lääängtar iallafall. Råälskar alla filmerna hittills. Del 2 kommer ut nästa år i Juli, så det är ju bara 8 månader efter del 1 vilket är bra! :)
Och dom visas i 3D med! Måste vara en av de första som ser dem, helt klart. Synd bara att jag läst boken för den var ju helt underbar och då kommer väl filmen bli en besvikelse. Men det spelar ingen roll för jag älskar Harry Potter ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0