Att somna till Hannibal the rising...

Nu är jag nyduschad, fräsch, pumsig och pollenallergisk. Så jag ligger nerbeddad med en Nutrilett Bar och ska somna till Hannibal The Rising. Är det bara jag som tycker att Anthony Hopkins är sådär mystiskt sexig...? Farlig på något vis. Iofs så spelar han ju en rätt så vildsint mördare så farlig är han nog...
Den unga Hannibal dock, nu ska jag vara ärlig. Den enda killen jag tycker är snygg är min Robert och Robert Pattinsson. (Vem tycker inte?) Men jag har just insett att den unge Hannibal har ett finger med i spelet. Jag tror att mina Robertar får se upp, för den unge Hannibal är inte att leka med! Han ligger topp 3 på min snygginglista, hihi. Hoppas jag inte gjorde någon avundsjuk nu... men jag borde faktiskt kunna skriva om vilka jag tycker är snygga och inte för jag vet att min Robert är väldigt tänd på... vad är det hon heter... Kim Kardashian. Och hur ser hon ut på en skala? Har ju sett snyggare kändisar om man säger så... enligt mig liknar hon rent ut sagt en billig slampa.
Frågan är dock om jag kommer att kunna somna efter en så hemsk film som Hannibal...?
;)

Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

håll dig undan från MIN robert pattinson!

2010-07-01 @ 23:50:49
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0