IGÅRKVÄLL <333

Hej bloggen!!

Gårdagen var fantastisk! På morgonen åkte jag, mamma och Becka till Nelly i Borås. Där var det väldigt tråkiga kläder och väldigt utplockat tyvärr. Jag hittade iallafall ett par leggings med lackdetaljer! Vi åkte vidare till ett ställe i Borås med massa affärer. Jag hittade ett par skor med kilklack, underbara. De är verkligen skitsköna att gå i! Men jag borde nog ändå ha följt Beckas råd att inte använda dem på konserten, snacka om värk i fötterna.
Efter shoppingen körde vi hem Becka, sedan åkte vi hem och gjorde oss i ordning inför konserten. Pappa körde in oss till stan på kvällen. Vi gick lite på Avenyn och kollade lite på Gothia. Åt även middag på "La Gondola" som ligger på Avenyn. Plankstek blev det! Underbart. På kvällen gick vi till Ullevi, satt utanför och tog en cider. Jag köpte en fräck t-shirt. P!NK på då såklart! Vid 18:30 skulle förbandet "Good Charlotte" börja spela, men som vanligt är alltid konserter försenade. De började inte spela förrän strax efter 19.
De var helt okej, klart att de är ett bra band... men inte min musiksmak direkt. Efter att dem spelat i 1 timma så tog Takida över scenen och spelade även dem i 1 timma. Takida är bra tycker jag, men efter att ha stått upp i timmar började jag redan då känna av värken i fötterna... så resten av konserten var ganska så plågsam men det var värt varenda smärta!
I pausen blev det till att stå i kilometerlång toalettkö och äta popcorn och dricka öl. Jag hatar öl, smakar piss och vatten.
P!NK tog inte över scenen förrän vid typ 21:30. Entrén var grym. Hon trillade ner från bollar som satt fast i en ställning, väldigt svårt att förklara. Men det var grymt! Hela konserten var över förväntan och helt fantastiskt perfekt. Hon spelade alla grymma låtar jag önskat och det var toppen. Äckligt snygg är hon med för den delen! Hade inte tackat nej till den kroppen kan jag säga. Förrutom att hon sjöng som en gudinna så gjorde hon verkligen en grym show med, Massa acrobatiska grejer (temat var cirkus), och hon slängde sig ut i publiken med linor och lianer. Hon hade även en väldigt stor genomskinlig boll, som hon var inuti och sprang över publiken med. Haha, jag stod och filmade precis när hon sprang över mig så det var lite roligt. Kan ju försöka lägga in de filmklippen lite senare, om jag får det att funka på youtube. Jag vet inte om jag kan logga in...
Men showen var iallafall underbar och kvällen var toppen! Konserten var slut vid 23 och då hämtade pappa oss. Vi åkte hem och pojkvännen kom och övernattade.

Idag har jag inte gjort så mycket, följde med mamma och handlade på Willys. Vi åkte även och köpte en födelsedagspresent till mig, jag hade spanat in en tröja från JC som jag ville ha, men mamma visste inte vad jag skulle ha för storlek så jag följde med och köpte den... blir dock svårt att vänta med att få den tills 25 Augusti!
Ne, nu måste jag gå ut med hundarna ropar pappa, så jag får lägga upp bilder sedan. Här kommer bilder på mig och hur jag såg ut igår iallafall. Och bilder på de nya skorna, leggingsen och P!NK tröjan. Uppdaterar när jag kommer in igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0