New's

Hellu bloggen. Tänkte vara kortfattad för jag ska lägga mig och kolla på en film & försöka sova. Har jobbat idag, gick upp halv sju och lyckades inte somna förrän halv 2 igårnatt så det blev inte mycket sömn... en ansträngande men helt okej dag på jobbet idag. Slutade som vanligt vid halv 5 och då åkte jag & pojkvännen till Allum. Fick sålt mina piercingar så med 200 kr extra i fickan köpte jag 4 par trosor från Gina tricot (59:- st) och en tuff tröja från JC (199:-)
Jag var även tvungen att ge mamma 500:- eftersom att jag var skyldig henne det... så det blev inte mycket kvar i bössan efter Allum.
Blev körd hem vid halv åtta tiden, tog en dusch och nu ligger jag med datan i knät.
Nu får det räcka, här kommer bilder från det jag köpte + en bild på pojkvännen som köpte nya skjorts och t-shirtar idag. Grymt snyggt! Pusssen.
(Den ljusrosa tröjan ser säckig och nattlinneaktig ut, men är faktiskt rätt stilig på!)








Kommentarer
Postat av: rebecka

snygga trosor, jag har de gråa!

2010-07-28 @ 00:19:15
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

nicenice shoppping :D

allt bra idag?

2010-07-28 @ 17:33:53
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0