Ohgod

Moget. Moget. Moget. Nu är jag plötsligt på dåligt humör. Men jag blir så trött på det! Men jag vill inte anstränga mig längre. Nono, I Have done enought. Fått nog helt enkelt. Du har ditt, jag har mitt. Vi har vårt. Finns det något kvar ? Vet inte, orkar inte bry mig. Jag har alltid brytt mig en aning för mycket, tro det eller ej. Du har förändrats, jag har förändrats. Så sluta klaga och spela bättre än mig, du är förmodligen inte bättre än mig på något sätt. - ingenting är som förr. Ingenting kommer någonsin att bli som det var. Det har vi förstört för länge sedan. Gå vidare? Det gjorde jag för längesedan.
Förresten. Du har aldrig ansträngt dig förrän nu, försent. Lägg ner.

Du vet vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0