...

Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det. Du förstör mitt liv. Du förstör vårt liv. Visa lite respekt. Jag orkar snart inte mer. Vi orkar snart inte mer. Dra åt helvete. Jag menar det.

Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

menar du de jag tror du menar? <3

2010-01-14 @ 18:04:36
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: maliiin :D

who ? :o

2010-01-14 @ 20:41:14
URL: http://malinbackluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0