24 Januari

Heeeeeeeeeeeeej.

Måste börja med att säga att filmen igår var  V Ä R D E L Ö S ! Det går inte att beskriva min besvikelse med ord. Ingenting var som i boken, verkligen ingenting! Det fanns ingen koppling till någonting och allt var bara rörigt och blä. Menmen, vi hade det trevligt ändå! Efter bion åkte vi till Landvetter C. Träffade Pauo och Cissi en stund, sedan åkte Torre hem till sig och jag & Robert hem till mig. Vi kollade en stund på American Crime innan vi gick och lade oss.

Idag är det dans. Det är fortfarande oerhört segt med söndagar, men det är väl bara att göra det bästa av situationen. Robert åkte hem för ca en timme sedan. Jag sitter och kollar på tv, finns dock inget bra. Ska kolla om det kommit upp nya Paradise hotel avsnitt på webben!

Kram (:

Kommentarer
Postat av: robert

låter stek :)



jag fick sålt min datorskärm btw :D

2010-01-24 @ 15:11:07
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra? :D

2010-01-24 @ 16:30:06
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

haha, eller hur ;) tråkigt med filmen hurrö <3

2010-01-24 @ 20:46:27
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0