14 Januari

först och främst, jag pissar på skolan. Orkar helt enkelt inte skriva så mycket, men jag kan ju säga att min engelskalärare så mycket som hatar mig. Dock gav hon mig G vilket var väntat. Samma med Religionen och Matten.

Efter skolan (Jag slutade halv 4), tog jag och Robert bussen hem till mig. Jag "pluggade". Ni vet väl hur det brukar bli när man verkligen bestämt sig för att gå in för det, men sen så kommer det andra - intressantare saker i vägen. Jag får helt enkelt ta en dusch nu och göra mig i ordning, så läser jag väl förmodligen igen snabbt i boken. Jag skiter helt enkelt i hur det går. Satsade på MVG förr men den motivationen har liksom gått ur mig. Jag satsar på livet nu helt enkelt - och mycket roligare!

Puss på er, helg imorgon ♥ Raaaaawwwrrr!


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

sv:tack när den klänningen hade jag faktiskt på nyårsafton:)

2010-01-14 @ 21:41:00
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

jag tror det blir fint! Jag ville så gärna göra det för några år sen ;) <3

2010-01-15 @ 09:14:22
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0