Karibien - Here we come!

Nu är resan bokad, drar med familjen till Karibien (Aruba) i november, veckan efter höstlovet! Gott med 3 veckor ledigt. Aruba är en paradisö, kan det bli bättre.
Menmen, nog med skryt. Idag har jag jobbat, usch. Jag har även varit med Becka, och handlat godis. Jag har fruktansvärt dåligt samvete över det. Saken är den att jag funderar på ifall jag har diabetes. Kanske låter lite knäppt men det känns som att jag har det. Jag kissar väldigt mycket och är allmänt trött. Kan ju bero på annat också men just det här med kissandet är ju inte helt normalt... det är inte urinvägsinfektion för det har jag haft innan och då svider det. Nu är jag bara allmänt kissnödig hela tiden och under en arbetsdag kanske jag går på toaletten runt 8 gånger. Plus att jag lätt blir törstig ofta, och min farmor har kraftig diabetes och jag har läst att det kan vara ärftigt. Jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

ooh, nu blir jag AVIS! gud va härligt =D

o långresor är ju de bästa som finns!

2010-08-10 @ 01:30:38
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: bjorne

Gå och testa dig så du vet och om så är kan det va bra att ha fått ordning på det innan du ska på semester men håller tummarna för att det inte är något allvarligt,ha de gott,imorgon åker jag till Srömstad några dar,sista semesterveckan nu.

2010-08-10 @ 11:36:51
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0