Födelsedagsönskningar, BIKBOK

Denna marinblåa transparanta skjortan kollade jag på, men köpte den aldrig. Ånger! Väldigt vacker.


En snygg knytbikini, vit, grön, orange eller någon annan skön färg till Cypern hade ju inte suttit fel!

Snygg, lagom tajt, hög i midjan kjol. Ursnyggt!

Gärna lite skinn eller lack, men inte för mycket. Kan lätt se slampigt ut på min breda kropp!

Jag äger inga solglasögon, eftersom att jag inte passar i det. Men vissa kan vara bra snygga ändå!

Himmelska, lagom stora örhängen är hett. (har tröttnat på hängande)

Siden är aldrig fel!


Lite halvkorta linnen/t-shirtar (inte magtröja, men ner till höftbenet) i hudnära färger är riktigt snyggt.

Ringar i t.ex färgen aprikos, mummms!

Visst finns det mycket fint... ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

vart kommer sidenblusen ifrån? :)

2010-08-03 @ 10:50:43
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0