Brownies shoesis

Hello. Helt ok dag, jobb är aldrig kul men jag överlevde. Efter jobbet kom Robert hem till mig, vi åkte med min pappa till Allum. Eftersom att mina gamla svarta favorit gladiatorskor gick sönder för ett par dagar sedan, så köpte pappa nya enkla sköna dojjor till mig idag. Söta, och perfekta till stranden. Dock är jag fortfarande på vift efter gladiator/sandaletter med hög kilklack. Behöver verkligen ett par snygga partydojjor. Funderar på att önska mig när jag fyller år. Problemet med det är att jag fyller år 1 vecka innan resan, och om jag då inte skulle få några skor så skulle det ju inte vara så bra att stå där utan skor... måste ju liksom veta med säkerhet att jag kommer få dem. Funderar på att önska mig utav min pojkvän, därmed skulle jag kunna vara med och välja/prova själv. Det är ju alltid bäst. Samtidigt så känner jag mig väldigt bortskämd och krävande och det känns ju inte heller bra...
Jag kan bara inte sluta tänka på skor. Och pank som jag är kommer jag ingen vart hur som helst. Måste helt enkelt önska mig förmodligen för de dyker ju inte upp från ingenstans. Men jag måste ut och leta, väldigt snart. Jobbigt allt är pga ett par skor :(

Igår bakade jag coccosbollar btw, fråga mig inte varför. Var bara allmänt sugen men efter att ha bakat dem blev jag mest äcklad, så ska nog ta mig några nu och tjocka mig. Sedan blir det ytterligare 300 situps, som igår. Måste tänka på pluffsmagen innan Cyprus!

Vi säger så :) Här kommer en bild på dagens inköp, 300:- kostade de. Tack pappi! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0