At work

Har rast i en kvart till, måste bara slänga in ett litet inlägg! Man mår sååå bra när man paketerat om 150 st kattsandspåsar i onödan. De var redan klara! Hur skulle jag kunna veta det? Det var ju bara 2 timmars extra arbete...
Slutar iallafall om 4½ timme. Skönt! Men vädret är inte så skönt... det regnar och är alldeles grått. Jag som tänkte gå hem till pojkvännen och träna med honom i Landehof. Men det ska jag göra ändå, måste träna nu innan resorna. Jag har blivit tjock som en bakpotatis. Så jag skiter i vädret, jag ska fanimej ut och träna idag, hoppas jag får med mig pojkvännen med! :)
Btw, jag är lite smått glad. Igår fick jag reda på att jag kommer få lön för 9 dagar och inte 4 dagar. Jag trodde att jag bara hade jobbat 4 dagar i juli men det var tydligen 5 dagar till... så nu har jag råd med fickpengar till Cyprus! :D Plus att jag MÅSTE investera i ett par äckligt snygga högklackade dojjor. Hoppas jag får tag på några till ett okej pris...!
Men nu ska jag dra mig, hard workwork! Har ännu mer kattsand att paketera om, hoppas jag gör rätt denna gången. Ha det gött, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0