12 Augusti

Tiden bara går och går... denna veckan har gått läskigt fort!

Slutade nyss jobbet, eller ah för en timma sedan. Har precis ätit middag, och försöker smälta maten så att jag kan gå ut och träna eftersom att det inte blev av igår. Men måste väl vänta någon timma antar jag... det är inte direkt gött när maten skumpar i magen och man får håll.
Förövrigt så hade jag tänkt att träffa pojkvännen idag för att prata, men han ska träna sin brors fotbollslag så det gick ju inte... men träna behöver jag, så det får jag helt enkelt ägna mig åt idag. Kanske stanna på vägen hem och äta lite blåbär! Finns massor vid ridvägarna.
Jag vet inte vad mer jag ska skriva... kan ju berätta lite om arbetsdagen kanske. Jag har packat ut en stor lastbil med tunga lådor bestående av tuggben. Det tog 4 timmar. På rasten åkte jag till ICA och handlade kycklingklubbor. Jag hade verkligen ingen lust med dieten efter allt slit...
Jag har även inlevererat massor med LOLO PET grejer till gnagare, fåglar osv... jag hann inte bli klar med det så det får väl bli det första jag gör imorgon. Slutar 13:00 då, riktigt skönt. Vet inte riktigt vad jag ska göra denna helgen. Skulle egentligen gå på Göteborgskalaset med Robert men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken, vi får se. Jag skulle även åkt till havet med Becka på lördag men det ska ju bli pissväder som vanligt... och på kvällen skulle Robert sova hos mig för vi skulle passa hundarna när min familj åker bort... vi får se hur det blir med allt. Cissi, Pauo, Emma, Malin och Elin. Nästa lördag (21 Augusti) är det tjejkväll hos mig. Glöm inte det!
Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0