11 Augusti

Förlåt för att jag är så dålig på att svara på era kommentarer... det får ta sin tid.
Exakt 2 veckor kvar till jag fyller år förresten, look forward to, not. 2 veckor kvar till skolan börjar med, yeeey.

Nu sitter jag här i sängen och borstar håret. Det är så tovigt och trassligt! Får köpa ytterligare en gooo kräm till det innan resan. Förövrigt så blev det ingen träning förrut, det regnade och Robert verkade inte ha något lust... det var mycket roligare förr när han var peppande. Menmen, jag fick inte heller någon lust då så jag måste verkligen träna imorgon. Jag vill också att min pojkvän loggar in på msn nu, vill snacka med honom.
Det blev till att kolla på en film förrut hemma hos honom, Date Night. Den var rolig! :)

Jag är på uruselt humör btw. Och imorgon ska jag dricka diet, känns sådär när man jobbar, sliter och verkligen behöver riktig energi. Anledningen är den att mamma inte gjort iordning någon mat till mig så hon frågade om jag ville ha sallad, och jag är verkligen inte sugen på tomat, gurka och sallad som lunch, så jag skiter hellre i det och dricker den där jävla blajan. Uh, nu är jag på ännu sämre humör om så möjligt. Nu öser det ner ute med, slår mot fönstret. Jag måste nog dra innan jag tar ut ännu mer av mitt dåliga humör på bloggen. Hejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0