1 Augusti

25 dagar kvar tills jag fyller år... det glömmer ni väl inte?

Dagen och gårdagen har varit bra. Var med Becka igårkväll som jag skrev, och sov sedan över hos pojkvännen. Idag åkte jag och Becka in till stan. Det blev inte så mycket handlande för min del, jag hade inte så mycket pengar. Vi åkte egentligen bara in för att hitta snygga partyskor till Cypern, men hittade fan ingenting. Jag vill verkligen ha kilklack, sandaletter/gladiatorskor. Men det verkar vara dött på den fronten. Om någon vet vart det finns snygga, så får ni gärna skriva det. Dessa på bilden här nedan är riktigt läckra tycker jag. Visst är vanlig hög klack också riktigt snyggt, men de är ofta så obekväma att gå i och man vill ju ha några som sitter bra och som man kan dansa i natten lång utan att få kramp.
Jag köpte iallafall en skyddande hårkräm från Åhlens idag. Becka köpte en urhet liten svart klänning, en väska och en födelsedagspresent till MOI! =D Me like!
Efter stan åkte jag hem till mig, eller aaah, jag fick gå hem från Önneröd för mamma ville inte hämta mig. Väl hemma bakade jag pizza och åt, hihi. Underbart gott! Efter det drog jag ut allt i min garderob och provade, hade lite modevisning för mig själv helt enkelt. Har plockat ut en massa plagg som jag ska ha med mig till Cyprus, så det ligger i en hög på sängen och väntar på att få läggas ner i resväskan. Snacka om att vara resesjuk när jag packar 5 veckor innan resan, hoho.
Jag har även duschat och gjort mig fräsch, målat tånaglarna nude. :)
Ska väl snart försöka sova... inte för att det kommer gå så bra... men jag ska upp tidigt och jobba nu i en vecka så måste verkligen. =( Funderar på att försöka somna till Bröllopsfotografen, mamma säger att den ska vara förjävla bra! Men vi säger väl så för idag, ha det gött folks. Kyss!


Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Okej ! vad ska du tatuera för någonting då? :)

2010-08-02 @ 11:37:09
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0