30 September

Hejhej :)

Idag har jag varit i skolan... började 10.10 och slutade 15.00. Hade engelska, matte och företagsekonomi. Bajs på företagsekonomin alltså! Jag bara hatar det. Sååå svårt! Och jag fattar ingenting... och ska ha prov på allt om 3 veckor. =(
Efter skolan åkte jag till Brunns och där träffade jag Malin! Vi åt på McDonalds och gick runt lite i stan... hon skulle kolla på vinterjacka men hittade ingen. Jag köpte denna I Love Gbg tröjan, som jag stolt ska bära i New York :) Men ärligt... 350 kr för en vanlig luvtröja med tryck, det är sjukt vad allt ska vara dyrt. + Att jag köpte denna tunikan som även kom på posten idag... jag som skulle lägga undan hela barnbidraget till Usa :o Jag har så dålig pli på pengar alltså... men jag har iallafall lovat mig själv att lägga bort 700 kr nästa månad! ;)
Efter stan tog vi bussen hem... och jag hade en liten "kräftskiva" med familjen, åt dock inget eftersom att jag inte var hungrig.
Nu sitter jag här... vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag borde plugga... men orkar inte :o Men får väl läsa lite ändå...
Egentligen vill jag prata med Marcus, men han ringer ju inte :( Så jag får väl deppa lite för mig själv helt enkelt. :) Här kommer några egopics från idag med de nya kläderna.

Jo just det förresten. Jag smörjde in mig med en massa BrunUtanSol igår. Syns det? :P Jag tycker iallafall att det blev bra resultat på låren... har faktiskt aldrig lyckats så bra innan. Blev bara lite fult på handleden pga att jag hade en tofs där som det blev en mall av. xD Och ja, jag luktar bränd hud nu, men det är det värt för jag är ingen blekfis.

Puss på er! (:





Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad fint linnet var :D

Ha en bra kväll!

2009-09-30 @ 19:34:06
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: du vet vem

vad fin du är och du har fått fin solbränna <3

2009-10-01 @ 00:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0