26 September

Det får helt enkelt bli korta sammanfattningar... för jag minns knappt vad jag gjorde igår!

Men jag var hemma och kollade på "Sjunde himlen" under dagen, och på eftermiddagen åkte jag in till stan med Amanda, Ellinor och Alexandra. Vi såg på modevisning, och åt på McDonalds. Sedan gick vi på bio. "Flickan som lekte med elden". Sjukt bra film alltså! Den triologin är helt klart en utav mina favoritfilmer.
Efter bion tog jag bussen hem för jag hade ont i huvudet och var väldigt trött. Fast jag tog inte bussen hem för den gick bara till Önneröd, så jag gick hem därifrån. Och för en gångs skull tyckte jag det var riktigt härligt att gå den biten så sent på kvällen hem! När jag väl var hemma köpte pappa pizza, så vi tjockade oss ännu mer. Sedan snackade jag med Marcus i telen som vanligt, och somnade gott. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0