25 September

Hej. Jag hinner inte skriva så mycket nu för jag ska med bussen som går om drygt 20 minuter. Skolan idag var bra. Började 10 och slutade 12.30 vilket var riktigt skönt. Hade bara företagsekonomi och samhäll. Jag har inte hunnit med så mycket mer än skolan idag... trots att det är ganska sent på eftermiddagen nu. Har precis ätit, så nu ska jag byta om och ta bussen ner till centrum där jag ska träffa ... jag vet inte riktigt vilka tjejer det blir, men jag antar att det är Alexandra, Ellinor, Amanda och Andersson. Vi ska hyra film och så, och sedan ska vi hem till Amanda på film/tjejkväll. Jag är ärligt talat inte på humör för någonting... så jag hoppas att tjejerna muntrar upp mig.

Kanske skriver ett inlägg ikväll eller nått. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0