14 September

Hej!!!

Assååå... jag måste börja inlägget med att skriva positivt! Jag känner mig som en ny människa, på något jävla sätt. Jag är självklart den jag var igår, men imorse när jag vaknade kände jag mig så bra! Jag känner liksom att hur tjock jag än tycker att jag är, hur ful jag än tycker att jag är, och hur värdelös jag än tycker att jag är på vissa saker, så äger jag ändå! Det kallar jag självförtroende. Jag är liksom bäst på mitt sätt! Låter det inte bra? :P

Nu ska jag sluta babbla om det! Denna dagen har varit bra. Jag började tjugo i tio imorse, så jag behövde inte gå upp så ruskigt tidigt. Första lektionen var "Fotografisk bild" och det var bara en liten genomgång, inte något jobbigt alls. Sedan hade jag spanska, vilket i och för sig var svårt, men en tjej i estetklassen hjälpte mig ganska mycket + våran coccolärare. Så den lektionen gick hyffsat fort faktiskt.
Sedan hade jag en timmes rast, så jag åkte in till stan och köpte ett par gummistövlar som jag spanat in ett tag. Jag vet att 99% av befolkningen tycker att gummistövlar är det fulaste och töntigaste man kan ha på sig, men gummistövlar är praktiskt kan jag säga! Alla mina andra skor läcker in, och eftersom att det regnar ganska så mycket i det här landet så är det väl inget fel på gummistövlar? Jag tycker iallafall att jag var riktigt sexig i dom!
Jag åt även nyttigt på McDonalds när jag var i stan, eftersom att det var bajsmat i skolan. Jag orkade inte bry mig, utan åt av det onyttiga helt enkelt!
Efter rasten åkte jag tillbaka till skolan, och gick på min historia lektion. Det var helt kaos! Vi hade våran samhälls lärare och nästan alla i min klass driver med honom och han får aldrig någon respekt... så vi hann inte göra så mycket den lektionen om man säger så.
Efter den lektionen hade vi iallafall dans i två timmar. Första timmen med jazz är alltid lika kul. Andra timmen med balett kan jag dock inte säga det samma om... JAG HATAR BALETT! Och det värsta är att vi får ett gemensamt betyg i jazz, balett, street och modern dans. Så om jag skulle vara gryyyyym på street och suga balle på balett, så skiter sig liksom betyget! Det var lite dåligt faktiskt...

Jag slutade iallafall efter dansen, jävligt gött. Tog spårvagnen till centralen och därifrån bussen hem. Snackade med Tobbe hela bussresan, och lite med Amanda, så det gick ganska fort hem.
När jag var ute på parkeringen till mitt hus så kommer två idiotbrudar och går förbi och ropar efter mig "Lyckad fest hörrö". Alltså tror dom jag ska springa hem och gråta eller vad? Saker och ting sprids snabbt, och speciellt till de som inte ens var med. Det är alltid tråkigt när folk är avundsjuka på att dom inte fick uppleva kvällen som alla andra fick! 75% av kvällen var ju liksom den bästa festen jag någonsin haft/varit på. De övriga 25% tillhörde de idioterna som inte har något liv. Sådana som de brudarna, som bara förstör för andra. Så varför sprida ut sin avundsjukhet sådär? De får ju skylla sig själva att de varken var bjudna, eller hade några kontakter! :)

Nu sitter jag här och gör... inte så mycket. Ska vara inne på msn lite hade jag tänkt. Resten av kvällen blir till att slappa!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är bra (Y<3

2009-09-14 @ 18:49:53
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se
Postat av: maaaaalin :d

din fest va sjukt kul även om denhade ett tråkigt slut , så fuckthem ! visar hur avis de är på att de nt var dääär :d <3

2009-09-14 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0