27 Oktober

Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt om dagen.

Robert sov inte här i natt som vi hade bestämt, så jag vaknade upp ensam. Jag tog bussen ner till centrum och mötte Robert. Vi åkte in till stan och jag handlade pärlörhängen, läppstift och 2 nagellack. Sedan åkte jag hem till mig. Åt mat, kollade Sjunde Himlen och slappade. Pluggade även ganska många sidor matte även om jag knappt förstod något. Matteprovet kommer gå åt helvete och jag kommer få IG.
Jag hade velat träffa Paulina, Malin och Cecilia ikväll, men det får jag inte för min mamma är hur sur på mig som helst. Jag förstår inte varför hon ska brusa upp för att jag har en dålig dag. Aja, jag orkade inte argumentera emot. Det är ändå ingen idé, Nu ska jag nog sova eller nått. Ha det, puss.


Kommentarer
Postat av: malinoooo :D

tråkigt du nt kom :( <3

2009-10-28 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0