16 Oktober

Hejsan bloggen!

Actually, jag är inte på humör för tillfället. Jag vet inte varför! Men tjaffs med pappa och annat som påverkar och gör det hela mycket värre gör mig depp. Ingen bra start på en kväll med höga förhoppningar!
Nu kommer jag att göra något dumt... men jag orkar inte med alla frågetecken och hemligheter. Jag är tillsammans med Robert igen. :) Och jag tror att många där ute är fundersamma och tycker vi är oseriösa och veliga. Vet ni vad? Jag skiter fullständigt i er. Ni kan ta er i rumpan. Jag älskar min pojkvän och allt känns som nytt! Allt är som nytt nu, vi hade problem - men inte längre. Vi har glömt det förflutna, på sätt och vis. Hur som helst. Jag är nykär! (L)

Jag var inte inne en sekund på datorn igår faktiskt, rekord! Shit :o Jag tror jag är på bättre humör nu. Fingrarna bara flödar på tangentbordet! Det var nog för att jag skrev om min kärlek... <3
Men iallafall, igår så... sjukanmälde jag mig från de sista två lektionerna, jag orkade verkligen inte gå på dom! Så jag tog bussen hem till mormor och morfar på Hisingen och hälsade på. De blev förstås glada! De älskar ju mig! Vem gör inte det ;) De bjöd på massa äppelkaka och läsk. Ni är bäst!

Efter det åkte jag till stan och gick till Åhléns för att sminka mig och testa lite olika dofter. Måste bara säga att den nya "Nina Ricci" parfymen är underbar! Jag hittar ingen bild på den på nätet... kanske för att den kom ut alldeles nyss.
Jag köpte ett par svarta örhängen till mig själv från "Ur och Penn. Det är btw rea där nu. Rejält med rea! Massa bra för flickor med små plånböcker= Sånna som mig! Jag handlade även en liten födelsedagspresent till Paulina som fyller år om ett par dagar. :) Så nu är jag typ helt pank! :S
Jag träffade även mina älsklingsflickor i stan igår! Vi gick runt och kollade i affärer och... chillade! Åt paj på McDonalds och pratade en massa skit om allt och alla, känn er träffade! :D
Men det var iallafall jättekul att träffa er som vanligt. <3
Synd att det inte blir något fyllokalas imorgon med er! :( Emma är sjuk, krya på dig!

Idag har jag inte gjort mycket alls... :o Skolan och tv typ. Väntar på att min pojkvän ska ringa så att vi kan åka ner och hyra en film. Han sover här ikväll, massa mys! <3
Imorgon ska jag på tjejkväll hos Paulina med :) Look forward to! <3

Men nu har jag inget mer att skriva. Tack bloggen för att du fick mig på bättre humör! När jag mår dåligt, ska jag blogga!
Massa pussar till er, hoppas ni alla får en najs kväll! ♥

(Bilderna är tagna med min mobilkamera och aah, ni ser ju hur bra den är! Haha, och hur snygga vi är! LoL. Vi är snygga egentligen, jag lovaar! XD XD XD

 


Kommentarer
Postat av: malinooo :d

det var kul igår ! (L

2009-10-16 @ 19:25:32
URL: http://malinbackluund.blogg.se/
Postat av: Emma

jag älskar dig (L)

2009-10-18 @ 20:59:10
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0