Ont i huvudet!

Ja, jag har ont i huvudet. Kanske kollat för mycket på tv ? Nejdå. Men jag har ett problem. Jag hade planerat in att se både Grey's Anatomy och Paradise Hotel ikväll, och nu blir det inget av det! Jag hatar att bara ha kanal 3 och 5 i ett enda rum! Och då ska självklart min fader ockupera det kortet, aja that's life. Paradise Hotel kan jag ju se på repris på internet, men Grey's däremot... det kostar 19 kr om man ska se en repris! Dom kan ta sig i rumpan.
Jag funderar på att gå och tvätta mig, kanske ta något gott att äta, och sedan lägga mig i sängen. Mitt huvud slår verkligen, pulserande. Så jag drar mig nu, sov gott sötnosar.

En serie att älska! Fast.. dock, om jag hade varit riktigt beroende av den så hade jag ansträngt mig för att få kanalkortet, och det orkade jag inte kämpa för... så, ah :) Men serien äger ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0