4 November

Hejsan, (Kan ni någon bättre hälsningsfras? Känns som att jag alltid använder den).

Idag har det iallafall varit en bra dag. Jag ställde klockan på tjugo i 7, alltså 2 timmar innan min buss gick, så jag hann träna i cirka en halvtimme (mjukstart) och efter det tog jag ett långt, varmt bad. Hur härligt och avslappnande som helst. Det var jättemörkt, så det var mysigt. Tände några ljus runt badkaret och hällde i massa ärliga doft och spa grejer. Det var underbart kan jag säga! Jag brukar inte ha tid för att bada på morgonen men tro mig, det är värt att ta sig tid till det!
Efter badet blev det en nyttig, lite osmaklig frukost... men jag lär väl vänja mig! Den bestod iallafall med mörkt bröd + sallad, ett glas vatten och en skål torr naturell havregrynsgröt. Bättre grejer har man ju ätit om man säger så! :)

I skolan var det segt som vanligt. Vi hade 3 lektioner. Engelska, matte, företagsekonomi och studiehandledartid... men det räknar jag inte som någon lektion. Matten var jag inte med på, skönt det. Jag hatar matte och imorgon har vi ett stort prov och jag har inte öppnat boken på en evighet, vet knappt vart den är :o Men orkar inte bry mig. Min naturliga talang får väl träda fram imorgon. ;)
På företagsekonomin fick jag sitta inne i personalrummet och göra prov. Det gick sådär, märkte massa fel efteråt. Men det är inte lätt med 3 sidors prov när man pluggat på 60 sidor, inte lätt att veta vad som kommer med på provet alltså! Men jag är helt okej nöjd ändå. Men jag ska ha MVG, annars dör jag.
På studiehandledartiden pratade vi om utvecklingssamtal, det är cirka 2 veckor kvar till jag ska ha mitt, lite smått nervös faktiskt. :O
Jag och min mentor kollade även på frånvaron idag. Jag trodde jag var nära på att få mitt studiebidrag indraget (det har känts så), men jag är inte riktigt på den skolkande nivån en, huuuh!
Jag hade bara 12% frånvaro och 3% av den var ogiltig. Det fick mig att andas ut en aning. Lärarna har tydligen inte märkt när jag försvunnit på vissa lektioner! :D Men jag är nöjd över mig själv, och imorgon + fredag ska jag kämpa mig igenom varenda jävla lektion har jag bestämt mig för. :P

Men iallafall... efter skolan (jag slutade klockan 3), åkte jag hem till Robert. Vi slappade och så. Började kolla på en film, "The Notebook", men det var inte svensk text och Robert insåg ganska snabbt att jag inte förstod något, så vi bytte till "Wild Child", som är en sjukt härlig film + den hade svensk text! :D
Jag älskar dig Robert<3

Jag tog 8 bussen hem, och nu sitter jag här. Jag är verkligen pissed off på mamma. Jag får inte äta för henne! Jag har haft kramper i magen hela dagen, vilket jag tror beror på mina dåliga matvanor. Ibland äter jag mycket och ibland inget alls. Jag har bara ätit frukost idag, plus 2 mackor hos Robert. Jag är inte van vid det, och när jag kom hem fick jag inte ens äta för hon ska bara klaga! Visst, jag försöker gå ner i vikt men inte fan hjälper det att sluta äta. Fuck her.

Jag ska fan ta nått ändå. När det krampar i magen har det la fan gått för långt! Puss.

Love you hard.


Kommentarer
Postat av: roobie doobie

Jag älskar dig så otroligt mycket hjärtat!!! <3333333333

2009-11-04 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0